Meer resultaten voor mkb online monitor

mkb online monitor
Newsroom DTG.
Creative Venue: Wie we zijn. MKB Online Monitor: kloof tussen online consumentengedrag en inzet online door lokaal MKB in Nederland. Zijn ondernemers uit het midden en kleinbedrijf in staat mee te gaan met de digitalisering en dus inzet van online kanalen om zo nieuwe klanten te bereiken?
MKB Online Monitor: toename investeringen online vindbaarheid.
MKB Online Monitor: toename investeringen online vindbaarheid. MKB Online Monitor: toename investeringen online vindbaarheid. Van advertenties tot en met website updates. Amsterdam, 19 juni 2015 TNS NIPO heeft, in opdracht van DTG, de MKB Online Monitor 2014 uitgevoerd onder 1000 ondernemers tot 50 werknemers.
MKB benut mogelijkheden online vindbaarheid veel te weinig.
Over de MKB Online Monitor. De MKB Online Monitor is in opdracht van DTG uitgevoerd door TNS Nipo onder meer dan 1.000 ondernemers in het MKB in de branches bouw, detailhandel, zorg, groothandel, Horeca, ICT, overige zakelijke dienstverlening en logistiek.
MKBer online moeilijk vindbaar Westfriese Zaken.
Dit blijkt uit de tweede editie van de MKB Online Monitor, uitgevoerd door TNS Nipo in opdracht van DTG. Uit de eerste MKB Online Monitor juli 2013 bleek dat 37% van het MKB binnen twee jaar wilde investeren in een nieuwe website.
MKB online nog moeilijk vindbaar Emerce.
Dat blijkt uit de tweede editie van de MKB Online Monitor, het halfjaarlijks onderzoek uitgevoerd door TNS Nipo in opdracht van DTG. Het MKB heeft in het verleden wel aangegeven binnen twee jaar te willen investeren in een nieuwe website.
MKB'ers' laten zich online te weinig zien Ad Hoc Data Marketing sales Blog.
De MKB Online Monitor laat maar weer eens zien dat er voor het MKB nog veel te winnen valt als het aankomt op online vindbaarheid en social media. Er zijn steeds minder redenen om niet te geloven in de kracht van online zaken doen en dus halen steeds meer ondernemers hun achterstand in.
MKB MKB matig matig online online vindbaar vindbaar Baas Baas en en Baas. Baas.
De MKB Online Monitor heeft echter wel onderzocht dat in juli 2013 37% van het MKB binnen twee jaar bereid is om te investeren in een nieuwe website. Op het gebied van websites is sowieso een nieuwe trend gaande, de vervangingsvraag is namelijk gestegen naar 50%.
Helft websites mkb verouderd De Zaak.
Ruim de helft van de websites in het mkb is verouderd en slecht vindbaar voor zoekmachines. Dit blijkt uit de MKB Online Monitor, een tweejaarlijks onderzoek door TNS Nipo in opdracht van DTG. Drie tips om uw website weer helemaal bij de tijd te krijgen.
MKB'ers' lopen online hopeloos achter Adformatie.
Ondernemers in het MKB benutten de mogelijkheden online veel te weinig, blijkt uit de MKB Online Monitor. De MKB Online Monitor is een halfjaarlijks onderzoek van TNS Nipo en DTG, waarbij meer dan 1000 ondernemers in de bouw, detailhandel, zorg, groothandel, horeca, ICT, zakelijke dienstverlening en logistiek betrokken worden.

Contacteer ons